Шукати в цьому блозі

понеділок, 21 травня 2012 р.

Публічне звернення до редакції сайту НБН


Доброго дня шановна редакція НБН!

Вельми Вам вдячний за те, що розмістили мій профіль у своєму спецпроекті «Вибори 2012» у 126 виборчому окрузі. Я дійсно мав на меті перевірити свої сили у інтернет-голосуванні як кандидат до ВРУ.

Але оскільки громадські організації довірили мені посаду співкоординатора руху «Чесно» на Львівщині, а позиція руху є такою, що його члени не можуть балотуватися до ВРУ і працювати у виборчих штабах, тому я попрошу Вас зняти мій профіль із 126 виборчого округу на Вашому сайті www.nbnews.com.ua.

Також, якщо в майбутньому від Вашої редакції будуть і інші цікаві пропозиції для громадських організацій, ми готові до відкритої та публічної співпраці.

Дякую Вам за співпрацю і розуміння!

З повагою,
Голова Проводу ГО «Ідея Нації» Остап Стахів

Немає коментарів:

Дописати коментар