Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 2 жовтня 2015 р.

УРП висунула кандидатом у мери Винників Остапа Стахіва

Українська республіканська партія висунула кандидатом у мери міста Винники голову проводу ГО «Ідея нації» Остапа Стахіва. Стахів очолив і список із 26 кандидатів, висунутий партією до Винниківської міськради.
Про це йшлося на прес-конференції 1 жовтня.
Остап Стахів пояснив, чому прийняв рішення балотуватися у мери Винників.
«У Винники я повертаюся. Оскільки мій родич – отець Григорій Гірняк – був 56 років парохом у Винниках. Моя бабця Павлина Бережанська теж проживала у Винниках. Отець Григорій там очолював «Просвіту», був повітовим депутатом, створив школу у Винниках, запровадив традицію ходити у вишитих сорочках до церкви, почав перший казання українською мовою говорити, збудував перший в Україні пам’ятник Тарасові Шевченку у Винниках. Не для того він це робив 56 років, щоби зараз хтось приходив і все ламав. Тому, коли я на це все подивився, поговорив з поважними людьми – Героями України Левком Лук’яненком і Юрієм Шухевичем – прийняв рішення, що я не можу стояти осторонь цих процесів», – повідомив О.Стахів.
За його словами, зараз він переїхав жити до Винників. «Спілкуюся багато з людьми. Люди пригнічені тим, що відбувається в країні. Є побажання, що і як робити у Винниках. Що би хто не писав, які би штаби не готували брудні кампанії проти мене, мені важливо, що громада Винників сприйняла мій прихід», – зауважив кандидат у мери.
О.Стахів зазначив, що команда від УРП, яка йде у Винниківську міськраду, складається з людей, які проживають у Винниках. Це люди різного віку й професій – старше покоління і молодь, медики, освітяни, підприємці, які прагнуть змінити своє місто на краще.
«Ми йдемо об’єднати громаду Винників»,- додав кандидат.
«Чому саме я обрав УРП?! Саме ця партія заснована Героєм України Левком Лук’яненком, людиною, яка відсиділа понад 30 років у таборах за Українську державу. Партія створена на основі Української гельсінської спілки. Ці люди відстоювали Україну у таборах, коли був радянський тоталітарний режим. Моє завдання довершити їх справу, продовжити їх святе діло», – переконаний О.Стахів.
Найпершими для вирішення у Винниках кандидат у мери вважає проблему облаштування дитячого садочка, розроблення проекту водопостачання та водовідведення міста, дороги та освітлення. На переконання Стахіва, громада містечка має бути залучена у всі процеси.
Кандидат у депутати та діючий депутат Винниківської міськради Богдан Голіян вважає, що починати змінювати Україну потрібно з себе, з кожної громади.
Щодо адміністративно-територіальної реформи та об’єднання громад, на думку депутата, невеличке містечко Винники має бути окремою громадою, а не підпорядковуватися Львову.
«Кожен хоче залишитися сам по собі. Так і затишне, невеличке містечко Винники. Колись депутати пробували підняти питання про надання Винникам повноважень міста обласного підпорядкування. Якщо буде впроваджена децентралізація і податки підуть на місця, містечко дасть собі раду»,- вважає Б.Голіян.

Депутат також зауважив, що у Винниках давно простоює колишній завод бакпрепаратів, який займає близько 3 га землі. Залучення туди інвестицій і запуск виробництва – дасть змогу створити нові робочі місця.

Немає коментарів:

Дописати коментар