Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 23 жовтня 2015 р.

ШАНОВНІ ВИННИКІВЧАНИ!

На завершення виборчої кампанії, яку ми пройшли спільно з усіма Вами, мені б хотілось кожному із Вас подякувати за те, що кожного дня від Вас мені йшли слова підтримки, як на вулиці, у під’їзді будинку в якому я проживаю, так і в листах соціальних мереж.
За цей короткий період виборчої кампанії я познайомився з багатьма Вами особисто, багато хто з вас зі мною спілкувався по телефону, хтось приходив до мене на зустрічі, як з кандидатом на посаду міського голови. І все те, що було озвучено Вами, всі Ваші переживання та побажання є для мене дороговказом дій, оскільки вважаю, що насамперед потрібно вирішувати проблеми мешканців міста.
Мені надзвичайно приємно, що заходячи до моєї громадської приймальні, Ви вірите у кінцеве вирішення всіх негараздів, з якими Ви зіткнулись. Тому я радий бачити, що Ви задоволені позитивним завершенням справ.
Розумію, що більшість мешканців міста ще мене не знають особисто, та ще не звертались за допомогою і не чули, як я планую діяти на посаді міського голови міста Винники. Можливо Ви також не до кінця знаєте усіх наших 26 кандидатів від Української республіканської партії, які йдуть в моїй команді до Винниківської міської ради, адже за період виборчої кампанії, яка проходила впродовж останнього місяця, не було недостатньо часу для спілкування. Тому сподіваюсь, що наше знайомство буде відбуватися безперервно. Тож покладаю велику надію на те, що мені вдасться втілити у життя усе, що було мною задумане, а також те, що громада міста вважатиме за першочергове та необхідне.
Пишучи ці рядки, бачу поруч з собою багато молодих людей, які очікують на майбутні зміни у наших рідних Винниках. Повірте, ці моменти в підтримці моїх кроків є надважливими для моєї команди, а побажання перемоги та допомоги у майбутній нелегкій ноші для мене є дійсно знаковими та стверджувальними, тому сподівання, які будуть покладені на мене, візьму як свій хрест.
Вірю в те, що спільними зусиллями нам вдасться реалізувати усе задумане та зробити наші Винники самодостатнім та процвітаючим містом для нас та наших дітей.

Щиро Ваш, Остап Стахів

Немає коментарів:

Дописати коментар